Ejendomsadministration

Hvorfor WTC ejendomsadministration?

Ejendomsadministration er en spændende og til tider udfordrende  opgave, som de fleste ejerforeninger, andelsboligforeninger og grundejerforeninger helst vil være foruden, og som kræver indgående kendskab til blandt andet reglerne om lejeret, tinglysning, ejendomsoverdragelser, vedtægter, stemmeregler mv.

Lad WTC ejendomsadministration løse denne opgave for jer.

WTC ejendomsadministration hører under WTC advokaterne – én af Nordsjællands største og ældste advokatvirksomheder, med afdelinger i både Hillerød og Helsingør.

WTC ejendomsadministration bemandes af dygtige administratorer og advokater med mange års erfaring inden for branchen.

Den daglige ledelse af afdelingen varetages af vores erfarne partner og advokat Ken Torpe Christoffersen.

Hvad kan WTC ejendomsadministration gøre for jer?

WTCs ejendomsadministration administrerer primært ejendomme i Nordsjælland og Københavnsområdet, men vi afgiver meget gerne tilbud på administration af jeres forening uanset hvor i landet I bor.

Intet er for småt, og intet er for stort.

Vores ejendomsadministratorer prioriterer nærvær og tilgængelighed højest, og vi bestræber os altid på at besvare alle henvendelser indenfor et døgn, ligesom vi altid er til rådighed for bestyrelsesmedlemmer.

Som en del af administrationen deltager advokaten i den årlige generalforsamling, sædvanligvis som dirigent, laver referat og sørger for afholdelse af generalforsamlingen i overensstemmelse med den aftalte dagsorden. Advokaten er ligeledes altid tilgængelig på e-mail og telefon uden ekstra beregning, idet ejendomsadministration også handler om at være til stede og yde den bedste service.

WTC ejendomsadministrations online løsning

WTC ejendomsadministration tilbyder markedets bedste online system, der er udviklet specielt til boligforeninger. Det er en fuldt integreret online løsning (web portal for foreningen), der gør bestyrelsesarbejdet nemmere, og som gør kommunikationen til beboerne endnu bedre. Systemet hedder ProBo, og kan tilgås fra smartphone, tablet, mac eller pc.

Foreningens dokumenter integreret i ProBo

WTC ejendomsadministration sørger for at vedligeholde og opdatere dokumentarkivet for henholdsvis beboere og bestyrelse, så dokumenterne er nemt tilgængelige døgnet rundt. På den måde er alle relevante dokumenter såsom vedtægter, referater, regnskaber osv. samlet på en overskuelig måde til, når du har brug for oplysninger, og dermed sikres, at det altid er de seneste udgaver af de ønskede dokumenter, der er tilgængelige. Dokumenterne er placeret på en sikker server, forbindelsen er krypteret og der foretages dagligt back-up.

Udover foreningens dokumenter kan bestyrelsen tilgå opdaterede oversigter og foreningens økonomi inkl. de scannede bilag, der måtte ligge bag en postering. Alt ajourført helt uden besvær for bestyrelsen.

Foreningens kommunikation

Via ProBo kan du som bestyrelse sende beskeder – både SMS og e-mail – til hver enkelt beboer i foreningen, og hver beboer har sin egen indbakke i ProBo. Beboerne bliver let oprettet i ProBo ved at administrator inviterer de beboere, der ikke allerede selv har fået oprettet sig.

WTC ejendomsadministrations online løsning er meget brugervenlig, sikker og kan benyttes af alle. Da systemet kan betjenes af alle, er det slut med at være afhængig af en superbruger, og skulle der være spørgsmål, så står vi altid klar med hjælp og gode råd via supporten, som kan nås både på telefon og e-mail.

Det letter bestyrelsesarbejdet og styrker kommunikationen til beboerne.

Klik her for en enkeltsidet oversigt over ProBo løsningen

Hvad koster det?

Det er vores erfaring, at vi i mange tilfælde kan administrere ejendomme både bedre, mere personligt og billigere end vores konkurrenter.

Vi afgiver gerne et uforpligtende tilbud vedrørende administration af jeres forening, ligesom vi også står til rådighed for afholdelse af et møde omkring administrationen.

På mødet vil vi bl.a. guide jer igennem vilkårene for beslutningen om administratorskifte i foreningen – herunder hvor simpelt et administratorskifte foregår – vi foretager naturligvis alt det praktiske arbejde ved skiftet.

Kontakt os

Ring endelig til afdelingen på telefon 44 34 50 50 for at aftale et møde eller spørge nærmere til administration af jeres forening. Det koster ikke noget at spørge.

Afdelingen bemandes aktuelt af følgende personer:

    Medarbejdere med dette speciale

    Bente M. Pedersen

    Ejendomsadministrator​

    Pernille Hincheli

    Ejendomsadministrator

    Lea Iversen

    Ejendomsadministrator​

    Kontakt os